alertbar

HeyLoyalty

  • Skaber urgency
  • Forbedrer konverteringsrater
  • Styrker markedsføringskampagner
  • Avancerede analytics og tracking
  • Integreret e-commerce
Vores countdown-app er designet til at skabe spænding og øge salget på din webshop ved at vise en nedtælling til særlige begivenheder som Black Friday, Cyber Monday, eller andre mærkedage. Nedtæller-app kan også bruges til at informere kunder om, hvor lang tid de har tilbage til at afgive en ordre for at få den sendt samme dag.
HeyLoyalty
Introduktion & tutorial

Email marketing automation

Med e-mail marketing kan du gøre brug af førstepartsdata, der gør dig uafhængig af store amerikanske systemer, der styrer spillereglerne. De data, du opsamler på modtageren, er data du selv ejer og kan bruge aktivt til personaliserede budskaber, der sælger. Netop derfor har e-mail marketing i gennemsnit en ROI på 1:42. Hver gang du bruger 1 krone, kan du forvente at få 42 kroner igen. Til sammenligning er den i gennemsnit på 1:9 på Facebook og Google annoncer.

Segmentering og målretning

Udnyt marketingdisciplinen med den højeste ROI. Heyloyalty har gjort det nemt for dig opsætte og udsende e-mail-kampagner og nyhedsbreve, der hjælper med at øge salget eller sprede dine budskaber.

Web-app

Personalisering af e-mails

Sæt din marketing på autopilot med automation flows og få mere frihed, fleksibilitet og tid til andre opgaver – uden at gå på kompromis med dine resultater. HeyLoyalty´s intelligente og effektive automation software kan bringe dig tættere på dine eksisterende kunder og give dig mulighed for at øge dit (mer)salg. Kort sagt: Et automation tool, der baner vejen for vækst – uden at skabe ekstra omkostninger. Så er du klar til at sætte din e-commerce på autopilot og køre forretningen i førerposition på markedet?

Web-app

Øg engagementet med e-mail marketing

Er gnisten i dit forhold til dine kunder svær at holde i live? Rigtig mange virksomheder døjer med at holde deres kunderelationer ved lige. Alt for ofte begrænser relationen sig til ét enkelt køb på webshoppen, hvorefter kunden aldrig vender tilbage eller giver lyd fra sig. E-mail afspejler nemlig et højt interaktionspotentiale, der kan bringe din virksomhed tættere på dine kunder. Og alene dette forhold udgør et tungtvejende argument for at vælge e-mail marketing som en del af din markedsføringsstrategi.

Web-app